Digitális órarend tájékoztatás!
TÁJÉKOZTATÁS A DIGITÁLIS TANRENDRŐL (1102/2020.III.14 Kormányrendelet alapján)
1. Az elkövetkezőkben DIGITÁLIS MUNKAREND lép életbe, azaz online módon meghatározott tananyagokat és támogató
anyagokat fognak kapni. Ezekhez feladatokat kell megoldaniuk. A követelményeket és a számonkérést a szaktanáraik fogják
meghatározni.
2. Digitális órarend lép életbe, amelyeket osztálycsoportban adunk meg. Ezek alapvetően a hétköznap délelőttök elfoglaltságát
jelentik.
CLASSROOM-ba kötelező bejelentkezést jelenti az adott idősávban, ami a tanórai jelenlétet igazolja.
konzultációs lehetőséget jelent a szaktanárokkal (feladat kiadása, kérdéseket lehet megfogalmazni, számonkérés időpontja)
3. Mindenkinek kötelező ezen a héten saját névre létrehozott gmail fiókkal csatlakozni a csoportokhoz.
4. Emellett használni fogjuk az osztályok facebook csoportjait illetve szükség esetén a videóchatet is.
5. A közismereti tárgyak esetén elvárás a tantárgyak szerinti füzetvezetés függetlenül a kapott digitális tananyagtól. Például
matematika feladatok megoldása, kiadott óravázlat bemásolása, fordítás stb.
6. A számonkérés teljesítése a diák kötelessége a megadott időpontig. Az elégtelen jegyek és az osztályozhatatlanság
ugyanúgy év végi bukást jelent. Jelenlegi helyzet miatt a személyes jelenlétet igénylő osztályozó vizsga nem valósítható meg.
7. A szülők/diákok folyamatosan követhetik jegyeiket, információkat kaphatnak:
elektronikus napló: eventus.e-kreta.hu – a jegyeket, bejegyzéseket
honlap: www.eventus.hu
email cím: info@eventus.hu
telefon: 06-20-516-0885
ügyelet: iskola épületében hétköznap 8-16 óra között
8. A tanulmányi ügyintézés írásban történik. Például iskolalátogatási igazolás kérése elektronikus levélben a kérő email címére
scannelt formában.
9. Gazdasági ügyintézés csak átutalással történik. A tartozások élnek. Az ebédtúlfizetések elszámolása évvégén történik,
amennyiben a jelenlegi helyzet elhúzódik.
Eger, 2020. március 16.
Sajtos Attila
igazgató